הגרש"מ עמאר במתקפה חריפה: "חברי הממשלה יהיה מחוץ למחנה ישראל, כמו הבייתוסים"

אסתי פלד 1 Comment on הגרש"מ עמאר במתקפה חריפה: "חברי הממשלה יהיה מחוץ למחנה ישראל, כמו הבייתוסים"

רבה של ירושלים הראשל"צ הגרש"מ עמאר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את חברי הממשלה המקדמים מלחמה כנגד זהותה היהודית של המדינה ואמר, "חבל שכל העם לא מתקומם, צריך לגזור תעניות. מדובר בגזירת שמד, לא פחות" | מיוחד

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבה של העיר ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" על רקע המלחמה בזהותה היהודית של המדינה ואמר, "העם יבוא חשבון עם היושבים בממשלה. אוי לנו מיום הדין, הם רוצים לעקור ולהרוס את היהדות מהשורש".

הרב הוסיף כי "השלב הבא שלהם יהיה למכור את אבני הכותל למרבה במחיר. איפה המצפון שלהם?, הכול בשם הנקמה" תהה הרב.

הרב הביע את כאבו הרב על הרס הכשרות בישראל, "אין לי כבר כוח להכיל את הכאב מפני רפורמת הכשרות. הם לא יודעים שזה הרס היהדות. איך הם לא פוחדים רחמנא ליצלן?, זה ייזכרו לדיראון עולם. והם עוד מוסיפים את מתווה הכותל ורפורמת הגיור".

הרב תקף בחריפות את חברי הממשלה שמקדמים את הרס היהדות ואמר, "חברי הממשלה יהיה מחוץ למחנה ישראל, כמו הבייתוסים שאבדו ואינם – אנחנו נישאר. מתפלל להשם שיפקח את עיניהם העיוורות. חבל שכל העם לא מתקומם, צריך לגזור תעניות. מדובר בגזירת שמד, לא פחות" פסק הרב.

הרב סיפר על הפגישה בה ניסה להניא את שר הדתות מהתוכניות המסוכנות לעתיד עם ישראל, "כשנפגשתי עם כהנא, אמרתי לו מילים כדורבנות. הוא צאצא של החת"ם סופר, ניסיתי להסביר לו כמה אסור לשנות. אני אומר זאת בקול – אין לי שום קשר אליהם. ראיתי שדברי לא רק עזרו, אלא המעשים שלהם רק החריפו. אין עם מי לדבר שם" הבהיר הרב נחרצות.



1 תגובות

מיין תגובות